سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدا را فرشته‏اى است که هر روز بانگ بر مى‏دارد : بزایید براى مردن و فراهم کنید براى نابود گشتن و بسازید براى ویران شدن . [نهج البلاغه]

احسان

کاش از اول می دانستم که ... بی وفا باشی ، وفایت می کنند با وفا باشی ، جفایت می کنند مهربانی گرچه آیینی خوش است مهربان باشی ، رهایت می کنند به نام خالق عشق سلام... تنهایی؟ هرگز... خداوندا ای کسی که حتی یک لحظه دیده ات را از بنده ی حقیرت بر نگرفتی و این منم که گاه گاهی راه عصیان پیش میگیرم تو را سوگند میدهم به صبر و طاقتت من را جزو نافرمایانت قرار مده که اگر لحظه ایی جای تو بودم با دیدن این همه ناشکری و ناسپاسی از سوی بنده گانم زمین و زمان را یکجاویران میکردم بارالها به من توفیق شکرعملی عطا کن به من بصیرتی ببخش که حق را ناحق ودرست را از نادرست تمیز دهم و جاهلانه مسیر زندگیم را انتخاب نکنم به من صبری ببخش که هرگزازرحمتت ناامید نگردم چراکه هرگاه اسمان دلم ابری شد همچو ابر می بارم و بعد از ان رنگین کمان امید در وجودم نقش میبنددو به من میگوید که تنها نیستم و هرگز تنها نخواهم شد . به نام انکه وفایش ابدیست سلام.... خداوندا زمانی که اسمان بیکرانت غرش میکند و چکه های باران بر سر و روی گناهکارم فرود می اید جلوه قدرت و عظمتت را بیشتر حس میکنم وقتی که دنیایی از نعمات بی شمار و احسان بیکرانت را میبینم بیشتر به کوچکی خویش و بزرگی تو پی میبرم خداوندا تو توانا و بی انتهایی و من بنده ی خطاکارتو ای خداوند خطا بخش و عیب پوش در رحمت و کرامتت را به روی من مبند و اشک هایم را که مانند سیل جاریست از من بپذیر و من را به پا بوس حریم مقدست راه بده



احسان ::: چهارشنبه 87/2/11::: ساعت 9:58 صبح

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 0


بازدید دیروز: 9


کل بازدید :8551
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<